woensdag, september 08, 2004

Ik wist niet dat het zo erg was...

Ik wist dat mijn conditie niet echt goed was, dat was niets nieuws, maar dat het nu zo erg was? Ik heb me dus een hartslagmeter gekocht, een Polar A5, bij een Ollandse webwinkel (stukken goedkoper dan hier) en heb vandaag de wandeltest gedaan.
Nou moe, viel dat effe tegen. Ttz, het wandelen op zich ging vrij goed, dacht ik, tot ik resultaten zag. Heel slecht (of very poor) kwam er op de display van mijn spiksplinternieuwe belangrijkstespiervanhetlichaaminhetooghoudendeenmetendehorloge.
Very poor. Daar moest ik toch wel even van slikken. En de uitleg die hierbij gegeven werd, is: "Ga vaker sporten voor een betere algehele gezondheid en fitheid."
Dat is wel duidelijk ja. Maar daar heb ik dat ding dan ook voor gekocht, nietwaar. En we gaan er dus iets aan doen, nietwaar. Zodat ik fit en gezond weer de bergen kan intrekken om te gaan snowboarden ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: