dinsdag, september 21, 2004

The Block

Awel, hier worden weer eens de schoonste kantjes van de mens naar boven gebracht. Hier tonen de mensen het mooiste van henzelf. Onder druk van de omstandigheden komt hun ware aard naar boven.
Erwin, die Sven van mediageilheid beschuldigt, kan zelf wel van enige arrogantie beschuldigd worden. Terwijl Sven en Sally alles doen om de puinhoop achter het appartement weg te krijgen, staat Erwin met een smile op zijn bakkes te kijken en commentaar te geven. En als Sven er dan voor zorgt dat alles op tijd weg is, krijgt hij nog een hoop verwijten naar zijn hoofd. Je moet het maar durven.
Voor mij mogen Sven en Sally winnen, ze krijgen alvast de publieksprijs voor de sympathie, maar dan moeten ze wel hun centen een beetje beter bijhouden, want zo komen ze er niet.
Het is echt wel een amusant programma, zien hoe mensen onder druk functioneren.
In elk geval beter dan Ciao Bella op Ka2, dat is echt ongelooflijk achterlijk. Die twee huppeltrutten die op een ongelooflijk platte manier een paar geile Italianen proberen te verleiden, maar dan wel niet all the way willen gaan omdat ze zogezegd een vriendje in Belgie hebben. Nou ja, zoals die trut aan die Italiaan plakte en hem toelaat zijn handen overal op haar lijf verloren te laten lopen, dat lijkt me niet echt een toonbeeld van trouw. Maar ja, ik ben precies een andere generatie, ik ben niet meer mee ;-). Ik vind het in elk niet de moeite om nog vijf minuten langer naar te kijken.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: