woensdag, september 22, 2004

Het is toch wel verschrikkelijk hé...

Dan gaat ne mens onder de middag even rustig buiten eten met een ex-collega, wat bijpraten over het werk, het leven, de vrouw, de kinderen, de hobbies, enz. Effe weg van het werk en het product waar je voor verantwoordelijk bent. En wat ligt er dan als placemat onder je bord?????
Een onderlegger met daar in het groot reclame op van een van de laatste produkten van de grootste mobiele operator van het land (waarvan ik het vertik hier de naam te vermelden, ik ga ze niet nog een beetje reclame gunnen zeker). Ja merci hé, daar gaat mijn eetlust.
Al heb ik er toch wel smakelijk kunnen eten (in cafe Neion in Zaventem, heel goede spaghetti), maar het is toch niet wat ik graag zou zien. Zeker niet omdat dat nog maar eens het bewijs is van de enorme budgetten die zij hebben en die wij, nou ja, iets minder hebben... ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: