woensdag, september 15, 2004

Lopen, lopen, lopen, fietsen, fietsen, fietsen, ...

We zijn eraan begonnen. Conditietraining, een poging wagend om van mijn abominabele fysieke toestand tot een iets hoger niveau te verheffen. Gisteren 11 km afgemaald op mijn hometrainer (en die is al oud, die sleept en na een tijdje gaat ie alsmaar straffer, waardoor 11 km in werkelijkheid minstens het dubbel is), en vandaag deel een van mijn trainingschema lopen afgewerkt.
Drie minuten lopen, drie minuten wandelen, drie minuten lopen, drie minuten wandelen, twee minuten lopen, twee minuten wandelen, een minuut lopen. In totaal zeventien minuten en hoe kan je het timen: net op dat ogenblik belandde ik weer aan mijn voordeur. Goe hé.
Al was het niet altijd makkelijk om mijn hartslag binnen de grenzen van het volgens mijn Polar A5 aanvaardbare te houden. Wandelen was geen probleem, lopen daarentegen! Ik was al heel snel over de limiet en dan moest ik weer afremmen. Maar ik ben er toch wel even over blijven gaan onder het motto, je moet afzien om iets op te bouwen hé. Tot een dikke 170 ben ik gegaan en dan toch maar geminderd.
En morgen deel twee van het programma. Ik word nog een echte topsporter. Net als onze Bram. Die wil ook geen politieagent meer worden, neen tegenwoordig wil hij topsporter worden. Rode Duivel, met nummer 1, de keeper. Niet dat hij graag voetbalt, maar dat is maar een detail he ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: