woensdag, april 21, 2004

Een kinky trekje

Een kinky trekje

Veel mensen zullen het waarschijnlijk - met reden - als een iet of wat kinky trekje beschouwen, misschien ook wel pervers, daar ben ik me zeer goed van bewust, maar ik heb het gevoel dat ik een beetje verliefd ben op ....
de nieuwe deksel van onze Bram zijnen zandbak.
Echt waar. Ik weet dat het gek klinkt, absurd, zot, wellicht behoorlijk gestoord, maar telkens ik er voorbij loop, krijg ik de vlinders in de buik. Als ik kijk naar die ranke, gave planken, die maagdelijke verbindingsstukken, zonder enig stukje roest of ander spoor van slijtage, die perfect evenwijdig geplaatste scharnieren, dan smelt ik, dan word ik week en kan ik geen weerstand meer bieden.
Dan moet ik even over dat nieuwe deksel strelen, voelen hoe dat nieuwe, geimpregneerde hout aanvoelt, kijken hoe gelijkmatig die planken op de zandbak liggen het mulle zand afschermen van mogelijk bezoek van katten.
Al zeg ik het zelf, ik heb dat fijn gedaan, een deksel dat niet stuk kan, dat de tand des tijds zal doorstaan. En al zullen er misschien wat krasjes op komen, het zal nooit begeven, dat weet ik, dat voel, tot in het puntje van mijn kleine teen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: