zaterdag, april 17, 2004

Wat een dag, wat een dag...

Wat een dag, wat een dag...

Dat is het minste wat je kan zeggen. Hondereneen boodschappen gedaan. Van hot naar her, van Herentals (broek Els afhalen, schoenen kopen voor Els en mij) naar Westerlo (foto Karel, kleren voor mij, voor den Bram), en dan nog vijf keer rondrijden om een scanner te vinden. Je vind dat bijna niet meer, een scanner alleen, het zijn nu allemaal van die geintegreerde spullen, maar die moet ik niet hebben, het is voor een kado voor iemand die al een printer heeft. Soit, na drie computerwinkels nog niets, maar ik zoek verder.
En oh ja, in de voormiddag eerst nog scharnieren en hout gaan kopen om een nieuw deksel te maken voor Bram's zandbak. Want die was helemaal rot, dringend aan vervanging toe, want zo'n rot ding mag niet naast onze nieuwe pergola staan, die ze gisteren zijn komen plaatsen. Over de helft van ons terras, waar we ook nog planten (blauwe regen) voor zijn gaan kopen, zodat die dicht kan groeien en we in de zomer schaduw hebben.
Van 10 tot 17 uur bijna continu rondgereden, met uitzondering van deze middag. Winkel in, winkel uit, winkel in, winkel uit. En nu zijn we dus een boel centjes armer een boel spullen rijker.
En dan moesten we om half zes nog aan de zandbak en de planten beginnen. Maar het is allemaal gedaan, alles is klaar, en ik ben tevreden. Een beetje moe, maar voldaan.
En nu ga ik nog de spaghettisaus afwerken en dan languit in bad relaxen, waarna mijn kaarske voor vandaag ver uit zal zijn ;-) Maar ik ben blij dat het weer allemaal gedaan is. Dit zijn zo van die nuttige zaterdagen, maar wel vermoeiend.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: