vrijdag, april 30, 2004

Snelheidsduivels

Snelheidsduivels

Bent u er een ? Neen, wel let maar op. Ik ben er geen (al rij ik soms wel iets te hard, maar een snelheidsduivel ben ik niet), maar ik heb het dus wel zitten. In Schriek ben ik in het oog van de camera van onze vriend de politie gelopen. En waar ? Bij het uitrijden van de bebouwde kom. Ik weet het, het is geen excuus, maar wie duwt er niet al eens een beetje op zijn gas een beetje voor het zwart omrandde bord met de naam van het dorp erin. Bebouwde kom dus. Ik denk bijna iedereen.
Je bent alleen de pineut als er dan een flitser staat. En neen, het is geen excuus, ik heb te hard gereden, ik moet de gevolgen dragen, maar ik vind het niet leuk.
Wat ik ook niet goed snap, is hoe je zoiets op tijd moet betalen. Er staat in dat je dit binnen de vijf werkdagen moet betalen, maar dat zal moeilijk worden. Het PV is gedateerd 22/4. Het is op 26/4 bij de Lease maatschappij toegekomen en op 29/4 heb ik het ontvangen. En dan moet je nog een post vinden waar je boetezegels kan vinden zodat je dat kan betalen. Het is geen systeem, echt geen systeem, maar ja, ik zal dan maar asap een post zoeken zeker ?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: