maandag, maart 27, 2006

Mamma Mia

Woorden schieten te kort om te zeggen wat ik vond van Mamma Mia. De musical op basis van de muziek van Abba. Schitterend, zalig, grappig, goed geacteerd, goeie muziek, prachtig gespeeld, en natuurlijk, sublieme muziek en songs van Abba. Wat wil je, dat zijn klassiekers.
Ik had er al veel goeds van gehoord, maar het was echt wel zeer goed. Ook ontroerend en pakkend.
Ik ben een fan. Altijd al geweest, maar dit was echt goed, goed genoeg om nog eens te gaan. Misschien :-)
Met voordien nog een lekker etentje in Grand Café Horta nabij de Stadsschouwburg, in een schitterende omgeving, en ik moet het zeggen, het was zeer lekker. En nadien nog rustig iets gaan drinken tot de file in de parking voorbij was.
Een geslaagd avondje uit. En vooral: een echte aanrader.
En nu is het enkel nog wachten tot We Will Rock You ooit naar Belgie komt. Die musical wil ik zeker ook nog zien. Maar deze was alvast perfect.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: