maandag, maart 13, 2006

Grmbl Grmbl Grmbl, stomme camion

Kon die nu niet gewoon rechtdoor rijden? In plaats van op zijn zij te gaan liggen op de E19! En daardoor gigantische files te veroorzaken. De E19 oprijden was geen optie. Via Vilvoorde de E19 nemen, ging al evenmin. Maar ik dacht, dan rij ik zo binnendoor via Perk, dat zal wel gaan. Welja, dat ging. Letterlijk, dat ging. Dat stapte. Ik was sneller te voet. Damn.
In Vilvoorde stonden de blauwbloezen het verkeer te regelen, waardoor het niet altijd even vlot ging.
En in Perk aan de lichten was het al evenmin te doen. Nog effe een poging tot binnenweg geprobeerd, maar veel haalde dat niet uit. Over kasseiwegen, wegen met gigantische gaten en smal genoeg om net één buske door te laten, om dan effe verder weer voor een ander kruispunt, met annex rood licht (waar het verkeer zeer traag voorbij ging) te staan.
Enfin, soit. We zijn weer veilig thuis geraakt. Aan een gemiddelde snelheid van 28 km per uur (ik kon beter met de fiets gaan), en na zo'n 110 minuten. Maar ja, morgen zal het wel weer beter gaan zeker? Hopelijk? Of moet ik dan toch uitwijken naar dichtere oorden? ;-)...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: