vrijdag, maart 10, 2006

Intelligente radio

Heb een nieuwe radio in mijn nieuwe wagen. Eentje die ook MP3's kan spelen. Super handig. 1 CD kan zo'n 170 liedjes bevatten. Met 2 CD's in de wagen kom je een heel eind. Vroeger had ik een lader met 6 CD's, maar dit is nog beter.
En bovendien: die radio is intelligent. Echt waar. Ik geloofde het eerst ook niet, maar het is wel waar.
Als ik hem op mix zet, speelt hij in principe alles door elkaar. Maar hij plakt wel liedjes van dezelfde artiest samen. En hij is een fan van Anouk. Zoveel is zeker. Vijf nummers plakte hij ad random achter elkaar. Kan toeval zijn natuurlijk, maar effe later deed hij hetzelfde met Coldplay en Dido.
Maar vandaag werd het nog beter. Nu plakte hij na een nummer van Roger Taylor een nummer van Queen. En voor zij die het niet weten: Roger Taylor is de drummer van Queen. Hoe kan een 'domme' radio dat nu weten (no offense radiootje).
Weird, freaky, en waarschijnlijk puur toeval. Maar het is wel opvallend.
Voor de rest zeer tevreden over de radio. Alleen de display is wat flou, maar ja, ik moet toch op de weg letten hé.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: