maandag, juli 26, 2004

Hij is af.

Mijn negende boek (9). Juist ja. Negen. Al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat er ook twee korte verhalen tussenzitten. Dus eigenlijk maar mijn zevende echte boek. Af is misschien iets te veel gezegd, het verhaal is klaar, er moet natuurlijk nog wel wat aan gesleuteld worden vooraleer het kan gepubliceerd worden, maar ik moet in alle bescheidenheid bekennen dat mijn schrijfstijl er op vooruit gegaan is en ik tegenwoordig van de eerste keer beter werk aflever dan in het begin. Maar dat zal wel normaal zijn zeker?
In elk geval, ik ben blij dat het weer zover is. Dat ik weer wat rust kan nemen, terwijl een kritisch lezer dit verhaal onder de loep neemt ;-)
Waarover het gaat? Behaarde monsters, mensen, en nogal gruwelijke rituelen. Leuk hé. Iets anders dan Meriumbe, zeg maar heel veel anders, maar dat mag wel hé.
Wordt vervolgd.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: