vrijdag, april 02, 2004

The Hiltons

The Hiltons

Zaterdagavond toevallig aan het zappen en op MTV gekomen, waar er een programma over de superrijken was. De Hiltons, twee zussen, erfgenamen van het Hilton hotel imperium. Degoutant, schandalig, er echt over. Pas op, ik gun het hun. Ze hebben het eerlijk gekregen, maar het is toch ongelooflijk hoe alle deuren wagenwijd opengaan als je al multimiljonair (zeg maar miljardair) bent.
Het moet gezegd, ze hebben mooie snoetjes en ditto lijven, die zusjes Hilton. En of ze dom zijn, weet ik niet, maar het is toch overduidelijk dat al wat ze doen alleen maar voortvloeit uit het vele geld dat ze alle hebben. Een eigen sacochenlijn (den Eddy Wally zou er jaloers op zijn), die het vreselijk goed doet in Japan. Een eigen parfum, filmrollen, CD's opnemen, noem maar op. En dat allemaal omdat grootvader en vader samen zo'n 1 miljard dollar hebben, en de dames zelf zeker zo'n 150 miljoen dollar zullen erven.
Het is allemaal niet eerlijk verdeeld in deze wereld. Maar wellicht zal ik er ook anders over denken en praten als ik zelf een paar miljard verdiend heb met mijn boeken.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: