maandag, januari 30, 2006

I feel good

neneneneneh. I knew that I would now, neneneneneh.
Want: ik ben 5 dagen gaan snowboarden met een bende vrienden/vriendinnen/collega's/ex-collega's/en aanverwanten. En het was super, subliem, goed, tof, geweldig, enfin. Een Super vakantie, nietwaar Carl. :-)
Ik heb mijn grenzen weer verlegd. Zwarte pistjes, off piste, voor mij een hele overwinning, voor anderen een makkie, maar ja, we zijn niet allemaal even sportief en ervaren, nietwaar.
Hotel was Super (nietwaar Carl), pistes lagen er goed bij, en het weer was schitterend. De Oostenrijkse definitie van klantvriendelijkheid moet misschien hier en daar in Steffisalp nog verfijnd worden, maar daar gaan we niet over klagen. Ik ben een tevreden mens. Neh. Alleen zal ik wel nog een paar dagen nodig hebben om bij te komen. Maar dat zullen we wel overleven, nietwaar.
En voor de geinteresseerden, een paar fotootjes.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: