donderdag, januari 19, 2006

Welcome to the digital world

Heb je deze week zo'n Eid lezer aangeschaft en hem vanavond geinstalleerd op mijn laptop (uit noodzaak, wegens niet kunnen werken op company laptop, wegens redelijke crash, start niet meer op :-( Hopelijk komt dat morgen in orde.
Maar dus nu rustig, terwijl we naar tv aan het kijken zijn, de lezer geinstalleerd en dus ben ik vanaf nu digital beschikbaar in de virtuele wereld. Ben even gaan kijken wat ze daar in het rijksregister allemaal over mij bijhouden, maar dat viel allemaal nogal mee. Mijn job was nog mijn eerste job, dat is ondertussen al redelijk veranderd, en de rest was niets wat ik nog niet wist.
Laat nu de applicaties maar komen waar ik daarvan gebruik kan maken. Alleen die foto van mezelf die elke keer opduikt als ik de kaart erin steek, hoefde voor mij niet, maar voor de rest is het best ok. En dat ze nu hier in Westel dat ook maar invoeren dat we die kaart kunnen gebruiken. Heh.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: