vrijdag, februari 03, 2006

Wakker worden ...

Het heeft effe geduurd, maar ik begin stilaan wakker te worden van de snowboardvakantie. Het was zwaar, vermoeiend, maar vooral super leuk. Super leuk.
Het terug beginnen werken was minder leuk. Veel minder leuk. Dat was niet super. De goesting was er niet echt deze week en ik heb me er een beetje moeten doorslepen.
En ik weet niet of de goesting er volgende week zal zijn. Maar soit, dat zien we wel.
Ik ga niet bij de pakken blijven zitten en de boel zelf in handen nemen om ervoor te zorgen dat de motivatie gaat terugkomen. Anyplace, anywhere, anytime...
Maar nu nog een weekje werken en dan naar Barcelona. Voor het 3GSM World Congress. Zal ook wel leuk zijn. Maar ook zwaar, want als ik de agenda zo bekijk, dan gaat die verdomd goed gevuld zijn. Maar ik ga niet klagen hé. No sir.
Dus: op naar een nieuwe uitdaging, een nieuwe wind, een nieuwe motivatie...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: