woensdag, juni 09, 2004

Schitterend

Dat is het minste wat je kan zeggen van al die mooie, blinkende auto's dezer dagen op de autosnelwegen en daarbuiten. Mooi gepoetst zodat ze heerlijk rijden te schitteren in deze prachtige zon. Mooi toch, niet ?
Wel, ik vind dat ook mooi, maar ook heel vervelend. Die schittering in je ogen zijn toch erg ? Zeker voor mensen die migraine met aura hebben (ingewijden zullen zeker snappen wat ik bedoel). Die schittering kunnen zelfs een aanval uitlokken. En ja, een goede zonnebril helpt wel, maar die kan niet alles tegenhouden, dan moet ie zo donker zijn dat je niet meer ziet waar je rijdt, en dat helpt ook niet echt hé.
Er zou iets moeten gevonden worden waardoor wagens even mooi blijven, maar minder schitteren. Dat is nog het gat in het markt, want ik kan me voorstellen dat er toch wel veel mensen daar hoofdpijn van krijgen. Of ben ik de enige ? ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: