dinsdag, juni 15, 2004

Hij is er ...

Wie ? Wel, dat is een beetje tweeslachtig. Enerzijds is mijn Humblebee aangekomen. Mijn kleine (letterlijk ja) helicopter, waar ik een poging mee wil doen om te vliegen. Maar ik heb nog niet kunnen vliegen omdat de batterij eerst zes uur moest opladen, en toen was het pikkedonker tegen het zover was. Zal dus iets voor morgen zijn. Ben eens benieuwd of dat gaat lukken met dat ding. Het zou simpel moeten zijn, maar aangezien ik gewoonlijk niet zo'n held ben met zo'n dingen, zullen we maar afwachten.
En wie is er nog ? Wel, mijn nieuwe boek. Net vannacht (rond 00u30) de laatste verbeteringen gedaan. Hij is klaar. Of toch zo goed als. Nu gaat de uitgeverij nog de laatste keer een verbeterronde doen - maar daar zou niet veel meer mogen uitkomen - en dan gaat ie naar de drukker voor een proefdruk. Dan het kaft nog en klaar is kees. Om op 25 september (ja hoor, u krijgt die uitnodiging nog wel :-) aan het grote publiek voorgesteld te worden.
Ik kan het bijna niet geloven, daar is mijn tweede boek. Wat nog niet zo lang geleden als en probeersel begonnen is, begint nu toch een beetje serieuzer te worden. Tweede boek bijna uitgegeven, derde op komst. Wat gaat er nog allemaal volgen? Ik weet het niet, maar vind het wel ongelooflijk leuk :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: