donderdag, juni 03, 2004

Het is weer druk, heel druk

Veel te druk, want ik word er moe van, maar het is voor een goed doel.
Elke avond een beetje in de tuin werken, want dat is nodig, verdorie, waarom groeit dat verdomde onkruid toch zo snel ? En overal waar het niet moet groeien duikt het weer op, springt het omhoog en kan ik me weer bukken om die lelijke sprieten uit de harde ondergrond te trekken. Maar als het dan proper is, dan doet het ook weer veel deugd aan mijn hartje ;-)
En dan is er nog mijn tweede boek. Jawel, Meriumbe deel II (aka deel II). 'De deur naar het anders, de val van de goden' is de werktitel en ik ben volop bezig met een laatste verbeterbeurt, vooraleer het dan finaal kan afgewerkt worden en naar de drukker kan gaan om tegen 25 september ek gedrukt te worden. Spannend, heel spannend, maar in alle bescheidenheid en al zeg ik het zelf, als ik het nu zo na meer dan een jaar weer opnieuw lees dan krijg ik de kriebels. Dit is echt niet slecht, echt niet. Natuurlijk is dat allemaal goesting en ben ik niet helemaal (of helemaal niet) objectief, maar ik vind het goed.
En dan is natuurlijk nog Battlestar Galactica. Heb de Cylon box gekocht en wil nu veel kijken. Heb net de pilot film bekeken en ik kreeg er de kriebels van. Al zie je duidelijk dat het met minder middelen gemaakt is dan die er nu voorhanden zijn, toch blijft het een schitterende serie. En zal ik ze zeker nog allemaal bekijken en opnieuw bekijken.
En natuurlijk moet er tussendoor nog gewerkt worden aan het mobiele aanbod. Want dat moet ook verkopen hé ;-). Maar begrijp me niet verkeerd. Ik werk wel degelijk en ben alleen 's avonds met mijn boek (en mijn tuin en Battlestar Galactica) bezig. Zo goed zijn we wel hé.
En zo blijven we bezig hé. Ik wil die verbetering binnen een goei twee weken afhebben, dus moet ik even doorzetten. En als die af is, begin ik weer aan iets nieuws, of misschien toch eindelijk deel III (aka deel I) van Meriumbe, maar dat zien we nog wel.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: