dinsdag, juni 08, 2004

Gerichte reclame noemen ze dat

nou ja, voor mij hoeft het niet. Kreeg ik vandaag toch een brief in de bus van een politieker uit de kempen, die toevallig dezelfde achternaam heeft als ondergetekende. Die mij aansprak met 'Beste Naamgenoot'.
Denkt die nu echt dat ik op hem ga stemmen omdat we toevallig dezelfde achternaam hebben ? Laat het uit hé. Ik zou nog niet op hem stemmen als hij familie was ;-)
Mijn roots liggen helemaal niet in Turnhout vanwaar deze snoodaard komt. Weer één of andere clevere boy die denkt dé manier gevonden te hebben om nieuwe kiezers te vinden. Werk op hun sentiment, op hun eenheidsgevoel of hoe moet je dit noemen. Wel, bij mij werkt dat dus niet, integendeel. Bovendien is hij nog van de verkeerde partij ook, waardoor ik er helemaal niet op zou stemmen, maar dat nog daargelaten.
Neen, met zo'n onzin moeten ze bij mij niet afkomen. En omdat ik hem helemaal niets gun, maak ik hier ook geen melding naar zijn website. Ik zou niet willen, verdorie, ik krijg al spam genoeg binnen, zonder dat ze nog met zo'n onzin beginnen.
En dan de brief zelf, slechte kopie van een met een inkjet geprinte brief, met bovenaan een slechte tekening van iets wat een lachend dier moest voorstellen (zij die mij kennen, weten wel welk ;-) met daarboven 'ik doe mee !'
Wel, ik doe niet mee, den boom in jongen, zoek het zelf maar uit, maar dit is imho niet de manier om stemmen te winnen. Wat heb ik nu te maken met een onbekende rekel uit Turnhout. Enkel de naam, maar daar koop je bij mij niets voor. Met zulke sluwe streken moeten ze niet afkomen, al kan een drager van zo'n naam daar in wezen niets aan doen ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: