maandag, juni 07, 2004

In the summertime, when the weather is fine

Zong Mungo Jerry lang, heel lang geleden, maar het feit blijft wel dat dan de zinnestrelende taferelen naar buiten komen. Oh, wat hou ik van de zomer. Mijn favoriete seizoen. Al die prachtige aanblikken die mijn bloed sneller doen stromen, die het leven in mij tot bloei doen komen, die ervoor zorgen dat ik weer energie krijg. Ik hou echt van de zomer.
Als het warm is, kom je ogen tekort. Dan moet je opletten dat je nergens oprijdt door al dat moois dat overal te zien is, door al die warme, zomerse scenes. Het is ongelooflijk hoe snel een mens daar van kan opkikkeren.
En waar heb ik het over ? Wel, ik zou zeggen, vul dat zelf maar in, ik weet waar ik het over heb, maar misschien is dat voor anderen weer anders.... ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: