donderdag, oktober 02, 2003

On the cover of the Rolling Stone
Allez, iets minder dan toch : De Streekkrant. Daar staat mijn smoeltje deze week te blinken. Ik verschoot er behoorlijk van. Mijn dierbare collega (en vriendin) Inge meldde het mij vanmorgen en ik werd er stil van (weeral, ja ik weet het, ik zeg niet meer veel tegenwoordig, net zoals tijdens de voorstelling ;-). Da's niet niks, een foto in close-up op de cover van een tijdschrift. Al is het gratis en al wordt het niet overal gelezen (het is editie Herentals, welke nog, weet ik niet), het doet me toch wel iets.
Het artikel dat er bij stond is vrij lovend (al heeft die journalist mijn boek nog niet gelezen) en niet helemaal correct (misinterpretaties van dingen die ik gezegd heb, nu begin ik die supersterren te begrijpen die zich misbegrepen voelen in de pers ;-), maar ik ben er zeer blij mee.
Het begin van de lange weg naar roem ? Of zoals ik ooit als commentaar bij een foto van mijzelve met een gitaar in de aanslag geschreven heb : "Een aankomend talent, alleen is het talent nooit aangekomen ;-)"
Blogje ',','

Geen opmerkingen: