dinsdag, oktober 14, 2003

Nu is die CD er nog niet
Heb de nieuwste van Dido, Life for Rent besteld bij Proxis

Ik denk dat het een superplaat is. Als alle song die erop staan zo goed zijn als White Flag, dan is het een steengoede, beenharde, keidikke schijf. ;-)
Ik heb er nog een paar van op de radio gehoord en dat belooft.
En de CD is al opgestuurd, vrijdag bevestiging gehad. Als nu de post eens wil meewerken, dan kan ik die plaat in de auto steken en onderweg naar het schone Vilvoorde keer op keer op keer op keer beluisteren. Echt een prachtige song. Zo eentje die je maar eens om de zoveel tijd te horen krijgt. Allez, dat vind ik toch.
En daarom heb ik hem ook een plaatsje gegeven in mijn boek. Goed hé. Met bronvermelding natuurlijk (of wat dacht je ?), maar ik vond dat ik dat moest doen. De plaat van het hopeloos verliefde koppel. Hoe romantisch hé ;-)
Niet te doen, en daarom ga ik er seffens nog wat aan verder werken. Zodat dat boek af geraakt. Want het wriemelt zo sterk in mijn hoofd, dat ik er soms een klein beetje gek van wordt. Het moet op papier, ik wil weten hoe het afloopt, ik wil weten wat ze nog allemaal gaan meemaken. En zolang ik dat niet schrijf, weet ik het zelf niet echt. Vreemd, ja ik weet het. Maar toch is het zo. Ik wil weten of het nog allemaal goed komt of niet.
En dat ga ik nu doen. En als dat binnen de komende dagen allemaal lukt, zal het een nieuw persoonlijk record zijn. Dan zal dit boek op ongeveer 2 weken het levenslicht gezien hebben. Of hij ook navenant goed is ? Dat weet ik niet.
Als er kandidaat proeflezers zijn, gelieve uw aanvraagformulieren in drievoud en voorzien van de nodige stempels en zegels naar ondergetekende te sturen, uw kandidatuur zal met de nodige discretie behandeld worden :-)
Maar even serieus, af en toe wil ik dit wel eens aan iemand laten lezen, om een opinie te krijgen, want zelf sta ik er te dicht bij om te zien of het goed is of niet. Dus als er serieuze kandidaten zijn, laat maar iets weten. Ik zal er zeker over nadenken. Maar beloof niets. (klink als een echte werkgever, niet ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: