zondag, juni 25, 2006

Rock Heultje - Kwacht Classic

Afgelopen weekend stond in het teken van muziek. Het is dan nog wel geen Rock Werchter, maar in Heultje was het al vollen bak.
Zaterdag was het de jaarlijkse BBQ van Vivace, alwaar yours truly mocht gaan bakken voor zo'n 30 man. En gevloekt dat ik heb. Miljard! Den BBQ's wilden niet in gang schieten. Ik weet echt niet wat er was. Vorige keer bakten ze gelijk niks. Soit, na het nodige gevloek en getier (en de mensen die op mijn vingers stonden te kijken en mij overspoelden met goede raad vriendelijk in de drank gejaagd ;-) is de BBQ toch in gang geraakt, en was het zelfs de meest geslaagde van allemaal. Nooit eerder heb ik het vlees zo goed kunnen bakken (maar het was dan ook zeer goed vlees, een degustatiebarbecue met gigantisch veel stukjes).
Waarna ik zelf in de drank gevlogen ben, en goed doorbakken en gesmeerd de rest van de nacht doorgebracht heb :-)
Maar de kater viel mee en dus konden we zonder veel erg naar Rock Heultje. Het schoolfeest in de lokale lagere school. Die op niet veel medeleven van de weergoden kon rekenen, maar op een licht buitje in het begin na, bleef het toch wel droog tot ongeveer aan de laatste groep. Daarna is het wel beginnen gieten, en waren we blij dat we niet ingeschreven hadden op de BBQ van de school. Maar het optreden van onze Bram was schitterend. Hij heeft zich volledig gegeven en zo hoort dat. Hij was wel een beetje zenuwachtig op voorhand, maar heeft dat schitterend gedaan. En zelf was hij ook zeer tevreden over zijn optreden :-)
En de dag werd afgesloten met een bezoek aan Schakkebroek kermis. Eendjes vissen, luna park, een paar andere attracties en nog gaan eten bij tante I.
Kortom, een weekend zoals er meer mogen komen. Met nog iets beter weer, en we zijn meer dan tevreden.
En oh ja, mijnen buxus is eindelijk helemaal geschoren geraakt. Daar zijn we ook weer een paar maanden vanaf. Maar er is nog werk genoeg...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: