maandag, juli 11, 2005

De nieuwste trends

Je kan er hier in Oostende niet meer naast kijken. Iedereen loopt rond met een voetbaltruitje van Dirk Bikkembergs of een t-shirt of pet van Von Dutch (iets waar ik overigens in alle bescheidenheid een jaar geleden al over schreef ;-).
Goodbye Calvin Klein. Farewell Hugo Boss (ik kan mijn kleerkast gaan leegmaken ;-), voorbij gestreefd Oliver Strelli (sorry Nissim). Tommy Hilfiger heeft afgedaan. River Woods is compleet passé
Het is nu al Bikkembergs en Von Dutch wat de klok slaat. Ook Scapa zie je nog wel wat. Hampton Bays kan je hier en daar ook nog wel bespeuren, maar het is duidelijk wat de nieuwste trend aan het worden is.
Maar daar ben ik dus duidelijk nog niet mee mee. Ik zit hier met mijn nieuw t-shirt van Esprit aan. Is dat nog hip? Ik weet het niet. Kan me niet schelen ook niet. Zolang ik het maar mooi vindt. En Els ook natuurlijk. :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: