maandag, november 07, 2011

I am back :-)

Nog eens een postje. Zien of het nog werkt. Of ik het nog kan.

In elk geval. Ik ga proberen jullie via deze weg weer wat meer op de hoogte te houden van mijn... vanalles.

Maar vooral van mijn boeken. Zoals de nieuwe verhalen die uit mijn pen vloeien. En de weg vinden naar boekhandels en ebookstores.

Nummer 10 is net gearriveerd in de iBookstore en op Amazon. Maar nog niet zichtbaar.

Zodra 'Klasse' beschikbaar is, horen jullie het.

En intussen werk ik verder aan andere manuscripten. Een ander verhaal uit het midden van de jaren 2000. Een bundel met 4 kortverhalen. Waaronder 'Coma' dat het nu goed doet in de iBookstore. En dat ik ook in het Engels ga proberen in de stores te krijgen.

Zoveel te doen. Zo weinig tijd :-). Maar oh zo leuk. :-)

Blogje.

Geen opmerkingen: