zaterdag, november 12, 2011

Bescheidenheid

is een schone deugd. En ik probeer dat ook te blijven ;-)

Maar, het nieuwe kortverhaal dat ik aan het schrijven ben, 'Infinity Alley', is eigenlijk wel goed. Eerlijk, en ik blijf bescheiden, uiteraard, want wie ben ik natuurlijk om te zeggen dat het goed is, ik heb het zelf geschreven :-)

Maar het is wel goed. Als ik zelf koude rillingen krijg terwijl ik het aan het verbeteren ben, dan ben ik ofwel een watje (volgens sommigen is dat ook zo :-) ) ofwel is het toch echt wel een beetje goed.

We zullen zien. Nietwaar.

Ik werk er verder aan (terwijl ik met een half oog naar 28 days met Sandra Bullock kijk) en dan zien we wel als het klaar is hé.

Dan zal het in de iBookstore en op Amazon verschijnen en dan hoop ik dat 'de mensheid' (of toch tenminste een heel klein percentage van die zeven miljard bewoners die onze aarde intussen rijk is) er zijn of haar oordeel over zal vellen. En het een beetje positief zal vinden :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: