dinsdag, november 08, 2011

Een nieuw verhaal

Ik weet niet wat het is dit jaar, maar het lijkt wel of er geen einde komt aan mijn inspiratie :-)

Net weer - in eerste versie, klad uiteraard, nog wel wat verbeterwerk te doen, al lijkt het mee te vallen - een nieuw kortverhaal geschreven. Een beetje horror, thriller, maar ook psychologisch drama.

Een paar keer kreeg ik zelfs zelf koude rillingen tijdens het schrijven. Ofwel ben ik gewoon een softie (kan natuurlijk ook) ofwel is het misschien toch niet zo heel slecht ;-)

Ik ga proberen het zo snel mogelijk af te werken, en met de wereld te delen.

Maar eerst nog dat andere (Engelse) verhaal afwerken, 'Coma', zodat dat richting iBookstore kan. En dan werk ik dit verhaal af.

'Infinity Alley' is de huidige titel (die denk ik zo zal blijven). En die hopelijk binnen een paar weken ook met jullie kan gedeeld worden.

Man, wat is dit kicken :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: