donderdag, mei 04, 2006

Temptation island, eiland van de naieve zielen...

Ik geef het toe, ik heb de laatste tijd af en toe wel eens naar Temptation Island gekeken. Want het is verdomme grappig :-)
Met ons Bianca. Die doodleuk komt beweren dat ze geen seks gehad heeft met één of andere gozer, terwijl het gewoon opgenomen is. Die beelden laten zeer weinig ruimte voor twijfel. Hallo, hoe dom kan je zijn! Maar ja, ze had een goed excuus. Haar vriend had gezoend!
Euh, ja, allez, zal wel zeker. Ik snap dat allemaal niet hoor. En oh ja, ze had nog een excuus, ze was stomdronken. Nou ja, je weet toch dat je op zo'n eiland jezelf een beetje onder controle moet houden. Da's geen excuus hé.
Enfin, er zitten een paar mooie meiden tussen, en het is grappig om te zien hoe naief ze allemaal zijn. Dus: leuk entertainment. Een manier om effe te ontstressen ;-) Al zie ik mij nooit aan zoiets deelnemen. Maar ja, wie ben ik hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: