woensdag, mei 03, 2006

Een dag van uitersten...

Het was me het dagje wel. Veel meetings op het werk, niet allemaal even leuk..., maar gelukkig scheen de zon. Oh ja, de zon, zalig. Vanmiddag een wandelingetje gaan doen in de bosjes van Vilvoorde. Zalig!!! Deed echt wel deugd. Want zo'n hele dag binnen zitten in zo'n airconditioned gebouw, da's ook niet alles.
Maar, gezien het goede weer, op tijd vertrokken. Maar niet op tijd aangekomen. Amai. Rij normaal gezien in Zemst de E19 af, maar daar stonden ze al stil tot op de E19 zelf. Dan maar doorgereden tot Mechelen zuid. Daar was het druk, maar ging het nog tot aan Nekkerspoel. Daar stond ook alles stil richting Heist. Dan maar terug, Leuvensesteenweg proberen. Noppes. Geen beweging, nada, niets.
Dan maar verder de ring af en richting Lier om zo naar Heist te geraken. Man man man. Gelukkig was het goed weer, maar ik zit toch liever op mijn terras dan in de file met zo'n weer.
Wat ik dan ook gedaan heb. Nog wat klusjes in de tuin, nadat ik buiten gegeten had. Zalig!!!! Daar hou ik dus van hé. En na die klusjes rustig op de ligstoel met een Leffe en een Porto (ikke de Leffe dus ;-) nog wat babbelen, ontspannen, relaxen, bijkomen van een zware dag. Dat is genieten.
En de SMSjes die ik kreeg van iemand die een BBQ aan het doen was waar ik niet op uitgenodigd was, deden pijn, maar allez, ik gun het hem ;-)
Hopelijk blijft het weer zo'n beetje en gaan de files en de ellende er snel van door. Dan kunnen we weer verder. Want de twijfels over wat ik nu moet doen, beginnen steeds groter te worden. Heel lang moet dat allemaal niet meer duren, want dan ga ik knopen doorhakken, grote knopen. En dan zal het te laat zijn. Maar soit, zolang het zonneke schijnt, zullen we maar niet te veel zagen zeker?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: