maandag, mei 15, 2006

Da valt tegen...

Nu was ik net zo goed bezig. Met lopen. Vorige week maandag 9 km non stop gelopen. En donderdag 7,5 km. Zonder problemen. Hartslag onder controle. Geen last. Dacht ik toch. Tot 's avonds. En 's anderendaags.
Mijn enkels. Deden zeer. Abnormaal veel zeer. Te veel zeer. Damn. Niet goed. En ik was net zo goed bezig. En had echt zin om nog veel meer te lopen. Want het ging goed.
Maar het gaat ondertussen al wel weer beter. Nog een beetje ambetant. Maar ik ga deze week wel terug lopen. Want anders val ik weer helemaal stil hé. En dat is niet goed.
Komende twee dagen niet veel tijd, en misschien best nog heel even rusten, maar donderdag wil ik weer aan het lopen zijn. Niet meer opgeven wat ik bereikt heb hé. Maar misschien ben ik toch iets te snel vooruit gegaan? Drie weken geleden zat ik aan 3 km per keer. 1 week geleden aan 6 km en sinds vorige week aan 9. Is dat te snel?
Qua conditie anders geen probleem. En dat is net zo goed hé. Enfin, komt wel in orde.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: