zaterdag, februari 25, 2006

Spring is in the air.

Pixagogo direct photo link
Vanmiddag gaf Spring de aftrap van een reeks concerten in de Koningin Elisabethzaal in Antwerpen. En wij waren er bij. En zagen dat het goed was. De Bram heeft uitbundig meegezongen, geklopt en gesprongen. Net als de rest van de zaal. Was echt leuk. Wij hebben er ook volop van genoten. Die mannen en vrouwen zijn goed bezig en konden de zaal goed bezig houden.
Een echte aanrader. Met de obligate merchandising erbij natuurlijk voor en na het concert waar de CD's, DVD's en andere memorabilia van Spring vlot over de toonbank gingen.
En waar iedereen bij het buitengaan nog een zak van Dag Allemaal kreeg. Met daarin: een folder van Spring, volledig gesponsord door Telenet. Amai, zelfs de klein mannen zijn niet veilig voor de geelbloezen uit Mechelen. ;-)
En met als afsluiting nog onze jaarlijkse Mc Donalds. Doen we altijd rond Bram zijne verjaardag en aangezien daar aan het station je aan zo'n MacDo voorbij komt, kon je daar niet langs hé. Was ook nog eens lekker ook. Niet voor elke week, dat komt niet goed, maar best leuk.
En ja, elke keer als ik naar een optreden ga, zou ik willen dat ik zelf op zo'n podium sta, maar:
- ik kan niet zingen
- ik zie er niet uit
- ik kan niet goed genoeg een instrument bespelen
- ik ben dus geen idool
Dus zal ik nog maar eens een poging ondernemen om een boek te schrijven zeker. Is lang geleden.
Al denk ik dat ik - gezien de wijzigingen van de laatste week en nog een paar andere projecten die ik op stapel staan heb - daar niet veel tijd voor zal hebben, maar ik ga toch nog eens proberen. Een antigif voor het vele werk, nietwaar.
In elk geval: ik ben een fan van Spring, doe zo verder guys en dolls. :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: