dinsdag, november 29, 2005

Klets, boem, patat

Dat was een stukje van het weekend, maar daar kom ik seffens op.
Het begin van het weekend was alleszins zeer goed. Vrijdagavond housewarming in Rumst: heel tof en mooi appartement, zeer goede ontvangst en zeer goed gezelschap. Wat moet een mens nog meer hebben? Wegen die niet vol sneeuw liggen misschien? Want dat viel niet echt mee. De autosnelwegen gingen nogal, maar de binnenwegen waren zoals in putteke winter. Maar daar zijn we dus zonder problemen en brokken doorgeraakt...
Zaterdag begon zoals altijd met boodschappen. Mijn DVD van het Eiland gaan halen en ondertussen nog een kadoke voor Els gezocht die zondag jarig was. Wat natuurlijk niet handig is, is dat je zegt dat je naar de Standaard gaat, ondertussen een parfumerie binnengaat en Els je komt zoeken in de Standaard. Je daar uiteraard niet vindt en dus belt: euh, ben nog effe een boodschapje aan het doen. Wel, dat duurde dus geen ene seconde voor zij door had waar ik zat :-)
Tweede verrassing was ook niet echt geslaagd. Bloemetjes van Fleurop, waarbij de leverancier belde terwijl we aan het eten waren of hij ze wat vroeger mocht leveren wegens het weer... Tja, tweede verrassing ook weg.
Derde verrassing was dan geen verrassing want Els had zelf gereserveerd in 't Moment, een supergoed nieuw restaurant in Heultje. Echt een aanrader. Super lekker, heel mooi ingericht, aangename sfeer. Echt tof. Alleen budgettair niet geschikt voor elke middag ;-). Maar daar klagen we niet over hé.
Zondagochtend dan gaan ontbijten bij Els haar nicht, waar den Bram was gaan logeren.
Dat was dus allemaal perfect in orde. Maar ondertussen ben ik dan zaterdag nog zo dom geweest om bij het afrijden van de parking van de Bolle Gijs tegen een geparkeerde lichte vrachtwagen te rijden. Daar was niet veel aan te zien, maar mijn achterkant (allez, die van mijn buske) heeft er al beter uitgezien :-(
Maar gelukkig was het maar blikschade. Het kan altijd veel erger en dus ga ik niet klagen. Al doe ik dat liever niet hoor.
Enfin, dat wordt wel opgelost, en zondag hebben we er dan een lekker rustig dagje van gemaakt. Relax, was nietsdoen, wat werken (euh...) en wat werken aan één van mijn boeken. Da's lang geleden. Misschien krijg ik hem toch nog eens af en kan ik proberen hem uitgegeven te krijgen. Wie weet...
Het was me dus een leuk en soms minder leuk weekend. Maar al bij al was het zeker ok.
En nu is het weer een werkweek. Jippie :-) Want daarna komt er weer een weekend hé ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: