dinsdag, november 08, 2005

Druk, hectisch, en nog veel meer...

Hier is het redelijk rustig (op het bloggersfront), maar dat wil niet zeggen dat ik niet veel te doen heb.
Afgelopen weekend was het behoorlijk druk. De poort van de garage (excuseer, Bram's speelkamer) geisoleerd, zodat ons ventje ook in de winter daar kan blijven spelen en het is verbazend hoeveel warmer het er nu is. Maar natuurlijk was het niet zomaar de boel dichtmaken. In de zomer moet dat ook terug open kunnen. En daar ben ik in geslaagd. En echte handige harry of bob de bouwer, yours truly ;-)
En zondag was het weer boekenbeurs tijd. Signeren. Allez, aanwezig zijn hé. Mijn fans waren blijkbaar al allemaal op andere dagen gekomen ;-). Maar het was nog eens leuk om de sfeer daar op te snuiven en leuk op een aantal oude bekenden terug te zien. Maar het zal weer tot volgend jaar zijn, met - hopelijk - een nieuw boek...
En namiddag stond een bezoek aan ons tante nonneke op het programma. Ze werd 85 jaar en zit nu 58 jaar in het klooster. Achter tralies. Allez, nu niet meer, nu mag ze er al achter uit, maar dat is nog niet zo lang. Ik kan dat niet snappen, maar ja, dat is mijn idee en met haar valt daar niet over te discutteren, maar ik zie het nut van dat soort vrijwillige opsluiting niet in. Er zijn zeker nuttiger manieren om je leven in dienst van anderen en je geloof in te richten, maar aangezien ik ook geloof in eenieders vrijheid van keuze, kan ik daar niet veel tegen inbrengen.
Daar mijn neefjes en nichtjes nog eens terug gezien, was ook wel leuk. Zie ze eigenlijk veel te weinig, maar ja, iedereen heeft toch zo'n druk leven hé.
En nu ben ik terug beginnen schrijven. Allez, ttz, beginnen verbeteren. Aan een verhaal dat ik een tijd geleden geschreven heb. Ik vind het niet slecht. Hopelijk vinden de - mogelijke - uitgevers dat ook :-)
En voor de rest doen we verder op het werk en thuis hé. Proberen het ideale evenwicht te vinden tussen werk en privé. Een strijd waar zovelen mee worstelen. Een balans die in mijn geval nog te veel naar het werk overhelt, maar ooit, ooit komt dat wel in orde. Nietwaar? Al ken ik iemand die dat niet echt meer gelooft... Maar het is nog binnen het acceptabele. (denk ik toch :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: