dinsdag, november 22, 2005

Hoe moet dat nu verder?

Hoe moet dat nu verder met ons? Hoe moeten wij ons leven nu verder zin geven? Wat moeten we nu doen om dat grote zwarte gat dat er gevallen is op de maandag avond in te vullen?
Hoe moeten we onze week overleven zonder het vooruitzicht dat we maandagavond Jack Bauer weer in volle actie aan het werk kunnen zien in 24? Wat gaat ons voldoende energie geven om het weekend aan te kunnen en die moeilijke maandag te overbruggen om 's avonds klaar te zitten voor de buis?
Ik weet het niet. Ik weet het echt niet...
Het was een vast item geworden de maandag avond. Voor de tv, met de laptop op de schoot, voorspellen wat er ging gebeuren en commentaar leveren met de Highfly. Genietend van de actie. Denkend hoe het verder zou gaan.
Maar is er nog een verder? Komt er nog een vijfde seizoen? Ik hoop het.
Ik ben niet van het begin aan het volgen, zal de dvd's nog eens allemaal moeten bekijken om te zien hoe het begon, maar ik ben er wel aan verslaafd geraakt. Is er geen petitie nergens om de producers te dwingen een vijfde seizoen te maken?
UC is in elk geval geen waardige opvolger. Zal dan maar naar Lost beginnen kijken zeker? Schijnt ook heel goed te zijn :-) Maar het zal niet simpel zijn om die leemte op te vullen. Damn, wat kan het leven soms toch hard zijn... ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: