zondag, oktober 30, 2005

Zaaaaaaaaaaaaaaaalig!

Is dat nu niet ongelooflijk zalig? Om eind october rustig op een terrasje te gaan zitten in je hemd, bij 23 graden (Celcius).
Zaterdag hebben we gewoon op ons terras in onze deckchairs gelegen, zoals in putteke zomer (allez, toen hebben we dat niet veel kunnen doen), liggen soezen, genietend van het zonneke.
En vandaag gaan wandelen in de bossen van de familie De Merode, om aan het boswachtershuis iets te gaan drinken (ne Lindemans Kriek van 't vak) terwijl de Bram in de speeltuin zijn gangen kon gaan. Zalig!
Dit is beter dan in de zomer. Niet te doen. Dat heb ik nog niet vaak meegemaakt, maar je zal mij niet horen klagen, no way!
En gisterenavond moest Cum Amore optreden in Morkhoven en was ik van picket om te tappen en de kas te doen. Is wel leuk, soms druk, soms iets minder druk, maar ik doe dat eigenlijk wel graag. Al is het wel vermoeiend natuurlijk ook. Sleuren met drank, bakken, geld. En ja, zelfs met een altaar. Dat was het zwaarste van allemaal. Misschien is het ergens in de wereld een sport: altaarsleuren, maar het is aan mij eigenlijk niet besteed.
Maar het was ok, en de zalige zondag met dat hemelse nazomerweer was perfect om weer een beetje bij te komen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: