zondag, oktober 09, 2005

Watertanden

doe ik bij het zien van de nieuwe Burton catalogus. Had hem een tijdje geleden aangevraagd via de site en dat al bijna vergeten. Tot hij deze week dus in de bus viel en ik er gretig in kon duiken.
De nieuwste snowboard - de Vapor - lijkt het neusje van de zalm. Super licht en echt geweldig.
Maar aangezien mijn Air nog maar een jaartje oud is, ga ik nog niet swappen en ga ik het nog wel een tijdje hiermee verder doen.
Na het gebruik voor één dagje deze zomer in Soelden (op de piste waar die bakjes naar beneden gekomen zijn), staat ze weer in de berging tot begin volgend jaar.
De familie skitrip voor april ligt al vast. En de Scary ski begint stilaan ook concrete vormen aan te nemen. Zeer mooie vooruitzichten. Nietwaar? Vooruitzichten that keep you going :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: