zondag, oktober 08, 2006

Wat hebben we dit weekend weer uitgevreten...

Man man man, (om het in de woorden van Fernand Costermans, Antiquair Notair, te zeggen, de man die me in de persoon van Jacques van Assche elke avond op weg naar huis vriendelijk toelacht van op een verkiezingsbord, waarvan ik hoop dat ze maandag weg zullen zijn, en ik denk dat deze zin nu echt wel te lang aan het worden is, dus zal ik hier maar afronden), maar dan zonder de miserie, miserie, miserie, wat vliegt dat weekend.
Het was me weer een druk weekendje:
  • de vrijdagavond uiteraard in den Babaloo begonnen, om eens thuisgekomen languit in de zetel te crashen en er enkel uit te komen om een fles wijn uit de ijskast te halen en om in bed te kruipen. Ik was dood, steendood. En niet van het drinken...
  • zaterdagvoormiddag naar de bank voor een paar zaken (en dan nog dingen vergeten natuurlijk)
  • de boodschappen van elke week afgewerkt
  • om dan in de wagen de autosnelweg richting Sterrebeek te kiezen, richting Ikea. We zoeken wat spulletjes en dachten dat het nu wel niet zo druk zou zijn, is nog geen solden, noch eindejaar. Nou moe. Dat was effe mis. Vollen bak, gewoon vollen bak. Kinderland zat vol (al gaat onze Bram daar toch niet in), het restaurant zat vol, de parking (met ruimte voor 1700 auto's stond vol, en dus was het binnen ook behoorlijk druk. Maar het ging nogal, we konden overal nog door en hebben een paar spulletjes gekocht (zoals een mini strijkplank en een handig ophangding voor een stofzuigerslang) en nog wat leuke ideetjes opgedaan. Maar we zoeken nog verder.
  • nog een paar boodschapjes
  • zaterdagavond stond in het teken van de Moodle. Maar daar ga ik geen verdere commentaar op geven... :-) (wie raadt waar dit over gaat, betaal ik er ene ;-)
  • Zondag stond de wekker, want onze Bram moest naar de eerste cathecheseles voor zijn eerste communie. Wat wordt dat manneke groot.
  • En aangezien we moesten gaan stemmen, viel het opstaan nogal mee. Verwelkomd door de notabele kandidaten, zijn we richting stemhokje getogen, alwaar we onze electronische stem aan het magneetkaartje toevertrouwden. De goede stem, dat is zeker. Of ze ook veel uithaalt, dat is afwachten hé :-)
  • En dan, eindelijk, finally, het werd hoog tijd, de rest van mijne buxus geschoren. Heeft lang geduurd, maar allez, is toch gelukt. En zelfs opgekuist en al.
  • Om na het eten, terwijl den Bram naar de chiro was, de voegen van de ramen beneden allemaal te vernieuwen met grijze siliconen. Een secuur werkje, bijna onmogelijk (voor mij toch) om dat perfect recht te doen, maar Els was tevreden, dus dan ben ik dat ook.
  • En aangezien we nog tijd hadden, zijn we dan maar een halfuurke gaan lopen, 't was goed weer, ideaal, en het viel nog goed mee ook. Maar 'k voel toch dat ik meer dan één keer per week moet gaan.
  • En toen was het tijd voor het afhalen van onze Bram bij de chiro, waarna we richting Schakkebroek togen.
  • Om een paar stukken Limburgse vlaai binnen te slaan (wat mag na het lopen ;-)
  • en dan, na nog wat pc support geleverd te hebben, eens thuis gekomen in de zetel te crashen en te zappen tussen verkiezingsuitslagen, de Moodle, leuke dingen op tv, de Da Vinci Code (ja, nog altijd niet gelezen, schaam op mij ;-) en nog wat andere dingen, plannen voor de toekomst, projecten die wel of niet ooit concreet zullen worden, ideeën, ideeën, zoveel ideeën, maar een aantal zullen ooit zeker werkelijkheid worden. En hopelijk ook lukratief, nietwaar.
  • om dan het weekend uit te wuiven, tot de volgende week, nu weer een weekje hard werken. hip hoi...

Geniet van de werkweek!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: