zondag, november 23, 2008

Vierde poging...


om een deftige hoofdtelefoon te vinden die mij niet de ganse tijd gigantisch ligt te ambeteren tijdens het lopen.
Zelfs nu ik dezer dag met een muts oploop die de oortjes op hun plaats zouden moeten houden, is het geen avance.
Die oortjes - in ear oortjes - blijven er uit floepen.
De standaard oortjes van mijn iPod Shuffle zijn uiteraard niet geschikt voor het lopen. De in ear oortjes die ik via eBay bestelde (voor een prijs die ik niet durf zeggen) waren waardeloos.
De nieuwe in ear oortjes die ik via ibood bestelde, zijn kwalitatief zeer goed, maar ze blijven niet in mijn oren zitten.
En dus is mijn keuze nu gevallen op oortjes met klips achter de oren van JVC, die hopelijk wel blijven zitten tijdens het lopen. Terwijl ik drie tot vier keer per week zo'n 11 km ga lopen zou ik graag zonder zorgen genieten van mijn favoriete muziek, zonder regelmatig te moeten gaan vissen naar de weggefloepte oortjes, of een kabel die in de weg zit.
Fingers crossed dat ze nu wel werken.
En oh ja, ik blijf dus lopen :-) Vorige week 39 km, deze week 32 km, nie slecht hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: