zaterdag, oktober 25, 2008

Een nieuwe mijlpaal

Ja, ik weet het, het wordt afgezaagd, maar vandaag mijn grenzen weer eens verlegd. Een overwinning op mezelf, zoals dat heet.
Deelgenomen aan de KWB-loop in de 'De Merode bossen' aka 'de Beeltjens' in het mooie Westerlo, parel der Kempen.
Je kon kiezen uit verschillende afstanden, maar ik ben voor de 12 gegaan. Jawel, 12. Nooit eerder 12 km gelopen in mijn leven, leek me een mooie uitdaging. Afgelopen woensdag nog 10 Km gedaan, dus moest het wel kunnen.
En ja hoor, het is gelukt. 12 km in ongeveer 1u11. Voor een oude knakker zoals ik die eigenlijk maar eind augustus echt beginnen lopen is terug, denk ik niet dat dat slecht is.
Ik voel mijn beentjes nu wel een klein beetje, maar ben vooral heel blij dat ik het gedaan heb.
Voila. Op naar de volgende (al moet ik toegeven dat 15 of 20 toch net iets te veel zou geweest zijn :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: