donderdag, juli 19, 2007

Live and let live

Oftewel: leven en geleefd worden. Ken je dat gevoel? Dat de dagen gewoon te kort zijn. Dat je zou willen er 48 uur in een dag waren, dat je geen slaap nodig had en dat je dan nog tijd te kort komt?
Wel, in zo'n fase zit ik nu. Echt, zoveel is er nog nooit op mij afgekomen. Niet dat ik klaag hoor. Dat niet. Het is leuk. Echt leuk. Veel nieuwe dingen, uitdagende dingen, leerrijke dingen, gewoon leuke dingen. Maar vooral: veeeeeeel dingen.
Mijn drukke dagdagelijkse job, mijn drukke nieuwe job (heb net met twee andere vennoten een nieuw bedrijf opgestart dat nu in de startpositie staat en klaar is om gelanceerd te worden. Super spannend, super leuk, maar ook wel een ietsiepietsie stresserend ;-)
En dan is het ook nog vakantie. Oh ja, vakantie, wat is dat weer? :-)
Enfin, ik klaag niet, ik pendel tussen al die dingen en geniet ervan. Maar ik zou alleen maar willen dat ik af en toe wat meer kon slapen. Maar ja, ik heb het zelf gezocht hé.
Ooit betert dat stuk wel. Maar als de rest dan deftig gelanceerd is, dan komt dat allemaal helemaal goed.
En wat we dan gaan doen, vraagt u? Wel, dat vertel ik zo snel mogelijk. Maar dat het de moeite is, dat garandeer ik (anders zou ik het niet doen hé).
Maar daarover later meer, zodra ik echt iets kan tonen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: