zaterdag, juni 16, 2007

Een kruising

Vanavond nog eens naar 'Life in Cartoon motion' van Mika geluisterd terwijl ik in bad lag te relaxen na een lange dag van sleuren, slepen, dragen, rijden, schroeven en zweten.
En ik moet zeggen: is echt wel goed. Iedereen kent natuurlijk Grace Kelly ondertussen. En Relax is ook goed op weg om een hit te worden.
Maar ik vind het verbazend hoe vaak ik in al die liedjes stukjes van Freddie Mercury herken. Maar niet alleen Freddie komt regelmatig voorbijgezweefd als geest. Ook Robbie Williams - gelukkig nog niet naar het geestenrijk verhuisd - komt op gezette tijden om het hoekje kijken.
Het lijkt wel of Mika heel goed naar Freddie & Robbie geluisterd heeft, en daar is natuurlijk niets mis mee. Twee grote artiesten, de eerste nog veel groter dan de tweede, maar spijtig genoeg dood. Als je daarmee vergeleken wordt, dan mag je fier zijn denk ik.
Conclusie dus: ik vind het wel goed. Ga er meer naar luisteren. En denk dat ik me de nieuwe van Gabriel Rios en The White Stripes ook ga aanschaffen. Want die zijn ook wel bijzonder goed begin ik zo te denken :-)

Blogje ',','

1 opmerking:

Anoniem zei

Feel good-music geeft mij alvast energie. Ik hoop dat het de start is van een lange reeks CD's!