zondag, juni 10, 2007

Amai mijne rug

Niet dat veel mensen interesse zullen hebben voor mijne rug in dit van verkiezingsnieuws vergeven weekend, met winners en verliezers, opzijstappers en triomfanten. Maar allemaal vol van emotie. Vreemd...
Soit, mijne rug doet geen zeer van de verkiezingen, en ook niet van wat jullie misschien denken, daar is alles in orde, dank u.
Neen, mijne rug doet zeer van het schilderen en scheren. Ik ben een deur aan het schilderen, een klapdeur (neen, geen cowboy-western-saloondeur, maar wel een heel mooei klapdeur). Maar die ligt op een tafel, en dus sta ik de hele tijd min of meer krom om die te schilderen.
En dan nog een stukje verder geschoren aan onze buxussen. Vorig weekend al veel gedaan, in de loop van deze week 's avonds ook nog een stuk en vandaag nog een klein stukje verder. Al heb ik net gezien dat ik er toch nog een beetje aan moet finetunen ;-)
Maar morgenavond zal ik het verder afwerken als het weer het toe laat. En nog wat verder schilderen. Want die deur moet asap af, want ik kan nu mijnen auto niet meer binnen zetten.
Maar voor de rest een zeer leuk weekend gehad (al is schilderen en scheren natuurlijk ook leuk.)
Zaterdag wat gewerkt voor een nieuw (superleuk en spannend project, waarover later meer), de gewoonlijke boodschappen gaan doen en dan naar een BBQ. Het weer was niet ongelooflijk fantastisch, maar goed genoeg en de BBQ zelf meer dan goed genoeg.
Meer moet dat niet zijn hé.
En de zondag dus (op het gaan stemmen na), voor een groot stuk al schilderend en scherend doorgebracht, tesamen met de zondagse rituelen van familiebezoeken.
Al bij al, een druk, maar ontspannend en deugddoend weekend.
Zo mogen er meer komen. En het ziet er naar uit dat dat het geval zal zijn.
En nu weer op naar de werkweek. Die ook druk gaat zijn, denk ik. Maar waarschijnlijk ook wel leuk.
Och, wat ben ik toch een geluksvogel...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: