maandag, april 16, 2007

Zon, BBQ, blauwe regen en de lekdreef...

Ik weet niet hoe het met uw weekend geweest is, maar het mijne was zalig, dankuwel.
Het is toch ongelooflijk zalig om tot een gat in de nacht gewoon buiten te zitten, op een terras, met een drankje, in goed gezelschap, daar gaat toch niets boven...
Vrijdag gewoon genoten van de warmte en de ondergaande zon, onder de blauwe regen op ons terras. Een ongelooflijke plant. Twee jaar geleden nog dachten we dat ze het niet gingen halen, maar nu staan daar gewoon honderden bloemen aan. Een pracht voor het oog, ongelooflijk. En je ziet die bloemen gewoon groeien, terwijl je kijkt. Een wonder der natuur. (een kiekje van blauwe regen by night hiernaast :-)
Maar zaterdag stond in het teken van geld opdoen. Kleren gaan kopen voor mij voor den Bram zijn eerste communie. Ik heb langer moeten passen dan Els, maar uiteindelijk toch mijn goesting gevonden. Ik ben er klaar voor. Al heeft het een hele tijd geduurd, maar we waren op tijd terug om nog wat inkopen te doen en dan de BBQ aan te steken voor de eerste BBQ van het jaar. Maar zeker niet de laatste.
En zondag, relax, wat fotokes trekken van den Bram voor een album, (ik krijg dus ongelooflijk veel respect voor fotografen die kinderen moeten doen poseren op een natuurlijke manier ;-) en via de lekdreef richting roots gereden.
Om de zondag avond nog eens af te sluiten op ons terras.
Wat is die zomer toch ongelooflijk zalig. Voor mij mag het zo verder gaan tot in oktober, en later.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: