zondag, april 22, 2007

De beste opticien van de streek

Sta me toe een streepje reclame te maken voor mijnen opticien. Heb daar onlangs mijn lenzen gekocht en toen - nadat ik besloten had om over te gaan op lenzen - vastgesteld dat mijnen bril stuk was. Aan het oor een stevige barst, nog niet over, maar zou niet lang meer duren. Nu was dat niet zo'n ramp, want heb nu toch lenzen, maar 's avonds (nu dus) draag ik toch nog wel een bril. Had nog wel een oude, maar de Wim had voorgesteld die andere binnen te brengen om eens te proberen hem te herstellen.
Gisteren dus terug geweest en hij bleek niet te herstellen te zijn. De bril dus. Maar: De Wim had nog een montuur liggen, heeft de glazen er in gestoken en ik mocht die bril hebben. Als goede klant. Dat noem ik dus service. Dat is super service.
Nu wil ik hiermee niet zeggen dat hij zomaar brillen weggeeft, want dan gaat hij natuurlijk geen zaken blijven doen. Het montuur was licht beschadigd en niet meer verkoopbaar (al valt die schade heel goed mee). Maar hij heeft het toch maar gedaan hé.
En dus wil ik zeggen: Wim Lodewijckx is de beste opticien die ik ken en ik raad iedereen aan om daar zijn bril, lenzen of zonnebril te kopen (heb de mijne daar ook gekocht en ben er super tevreden mee, zie er echt cool uit dan ;-)
Een adres dus : LODEWIJCKX WIM, BOOISCHOTSEWEG 2/01, 2235, HULSHOUT, 015 22 18 00

Blogje ',','

Geen opmerkingen: