zondag, november 12, 2006

Da weekend

zit er weer bijna op, maar 't was ok. Den vrijdag zoals zo vaak (maar toch iets te weinig de laatste tijd ;-), in de Baballoo begonnen. Afscheid van weer een collega die andere (en hopelijk voor hem betere) oorden verkozen heeft. Can't say I blame him. Hij heeft gelijk. Maar soit, dat is een keuze die ieder voor zich moet maken. Maar dat die keuze brandend actueel is, is vorige week nog maar eens gebleken en zal in de komende weken zeker nog blijken...
Zaterdag, boekenbeursdag. Dit jaar maar twee keer geweest, bij de opening en zaterdag, maar het was. Ik heb geen nieuw boek uitgegeven, en mijn andere schrijfpogingen zijn nog niet helemaal op het niveau om een boek genoemd te worden, dus signeren zat er dit jaar niet in. Maar da's geen probleem, het is ook wel leuk om daar als toerist rond te lopen. En mij zo dikwijls te moeten inhouden om niet met 100 boeken weer naar huis te gaan. Maar ik heb er nog zeker 20 liggen die ik moet lezen, ik denk dat ik dat beter eerst doe en dan nieuwe begin te kopen.
In de namiddag onze tuinmeubelen nog een schuilplaats voor hun winterplaats gegeven, zodat ze na de hopelijk niet al te harde winter niet helemaal groen zien, en dan rap wassen, want het was mosseltijd.
Mosselen (of vidé of stoofvlees) eten bij de fanfare van Morkhoven met het koor van Morkhoven.
De mosselen waren lekker, de wijn vloeide rijkelijk en we hebben leuk gepraat en veel gelachen. Meer moet dat toch niet zijn hé.
Al had ik de indruk dat, toen we zondagochtend in de Beeltjes gingen lopen, die anderhalve fles witte wijn nog niet helemaal verteerd was :-)))))
Maar het ging toch beter dan verwacht, en ik heb me voorgenomen toch minstens 2 keer per week terug te gaan lopen. Eén keer is echt te weinig.
Soit, voor de rest niet veel. Den Bram voormiddag naar de Roeach, namiddag naar de Chiro, ikke naar de Limburg en nu subiet ga ik crashen in de zetel en genieten van een rustige zondagavond. Misschien (ik weet het, het hoort niet) nog wat werken, en anders zal het voor morgen zijn. In een wederom drukke en vooral spannende en bewogen werkweek.
Ik ben benieuwd...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: