maandag, augustus 14, 2006

't is herfst

Ik ben de tropische temperaturen van een paar weken geleden al bijna vergeten. Een paar weken geleden was het meer dan dubbel zo warm. Bijna drie keer zo warm. Djeezes, en het is verdorie nog augustus. Het zou warm moeten zijn. We zouden buiten op een terrasje moeten zitten. Maar daar is weinig gevaar voor. Wat een ellende vandaag. De ganse dag gieten.
Allez, vanmorgen niet. Toen ben ik in mijn jeugdig (!) enthousiasme de ramen verder beginnen schilderen. Hmmm, niet zo verstandig eigenlijk, want een uur later was het aan het regenen. Maar ik denk dat ze wel al droog genoeg waren om niet te veel schade daarvan te ondervinden. Allez, da hoop ik toch. We zullen zien. Maar sinds elf uur is het niet meer gestopt. Wat een ellende.
En zoveel te doen dezer dagen. Optredens alom. Folklorefestival (waar we gisteren ook geweest zijn, maar dat door het weer indoor doorging, in de Zoerla, en het is toch niet hetzelfde als buiten rond het kasteel/gemeentehuis van Westerlo, maar soit), Marktrock, Contrastival (met Raymond van het Groenewoud), en ga zo maar door.
Enfin, we zijn dan maar naar de film geweest. Naar Cars. Super leuke film. Grappig, spannend, ontroerend en gewoon heel goed gemaakt. Bram was er wild van, maar ook de groten kunnen zoiets ook ten zeerste apprecieren :-) Een echte aanrader.
En nu maar hopen dat het een beetje beter weer gaat worden hé. Dat we toch een klein beetje goede zomer hebben. Maar echt goed ziet dat er niet direct uit.

Geen opmerkingen: