woensdag, augustus 24, 2005

Welcome to Wind

Welcome to KPN, Welcome to Vodafone, welcome to E-Plus, Welcome to whoever...
Ik word daar soms wel een beetje onnozel van. Telkens je van land verandert, krijg je één of meerdere (tot 3) smsjes die je welkom heten op het netwerk van de nieuwe operator, met een woordje uitleg over hun diensten.
Moet ik dat niet hebben. Ik weet hoe ik moet bellen en en smssen en mijn voicemail staat af in het buitenland. Meer moet ik echt niet weten.
En ik kreeg zelfs een 'welcome to Wind of Italy' in de bergen van Soelden. Allez, in Vent, maar da's niet zoveel verder. Al zit je daar natuurlijk wel op de grens.
Voor mijn part mogen ze met die onzin stoppen. Heb dat echt niet nodig. Maar ze zullen zich van mij wel niet veel aantrekken zeker?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: