zondag, mei 01, 2005

Wat een zalig weekend...

Kan het nog beter dan dit? Wellicht wel, maar voorlopig wel, maar dit kan alvast een goede kans maken op een zeer leuk weekend titel.
Vrijdagavond, oh, lang geleden, niet veel gedaan. Bezoek gehad, wat gedronken, iets van Lego gebouwd met den Bram, tv gekeken en voor de rest niet veel. Effe relaxen na een zeer drukke en spannende week, met een wat vreemd uiteinde...
Zaterdag, boodschappen gaan doen, kadootjes gaan kopen voor moederdag (en den Bram krijgt het zeer moeilijk om tegen Els te zwijgen over wat er in haar pakje zit ;-), middag eten in de zon op ons terras, namiddag nog wat boodschappen gaan doen, met Els erbij deze keer en dus nieuwe kleren gaan kopen voor Bram en mij (Els was al een week op ronde voor nieuwe kleren voor haar ;-)
De zaterdagavond was even relax als de dag, gewoon rustig aan, nog wat drinken, een hapje eten en op tijd de nest in...
Zondagochtend was het dan tijd voor de 'bloemekesmet' in Westmeerbeek. Een markt die in de gemeente Hulshout naar goede gewoonte op 1 mei plaatsvindt en waar wij altijd de nodige bloemetjes voor onze potjes kopen.
Waarna Els na het middageten richting Mechelen trok om met haar koor Vivace deel te nemen aan de Hanswijkprocessie en ik richting Schelle trok waar een aantal collega's hun beste beentje voorzetten op een volleybal toernooi van de Volleybalploeg van Elodie in Schelle. Tijdens de voormiddag hebben ze (onder de naam 'Ochtendhumeur' of zoiets) drie keer verloren, maar eens onze Bram daar was om te supporteren, zijn ze beginnen winnen. Of het een iets met het andere te maken had, weet ik niet, maar blijkbaar zijn ze 26ste geeindigd, van - ik dacht een kleine veertig, maar toen ik de info over de 26ste doorkreeg, was ik al een klein beetje onder invloed van een goed flesje wijn, gedegusteerd op ons terras in het zonnetje, en later in het donker, maar in elk geval in een zalig temperatuurtje - en deed het er dus eigenlijk niet meer toe, maar het is in elk geval een mooi resultaat. Well done, guys en dolls. :-)
Ik vond het dus een super weekend, ik hoop dat de week ook zo wordt, al ben ik daar om één of andere reden, die ik me nu effe niet kan herinneren, niet zo zeker van...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: