zondag, mei 20, 2007

4 jaar al ...

Vergeten, ik en de 4e verjaardag van deze blog vergeten. Want 28 april was het exact vier jaar geleden dat ik deze blog gestart ben. Eerst nog onder halloikbeneenblog.blogspot.com en later onder dit eigenste domein.
Het aantal posts ben ik kwijt geraakt, maar dat moeten er ettelijke duizenden zijn. De één al wat meer onzin als de andere. De één al wat beter geschreven als de andere.
Maar, ondanks het verminderde aantal posts de laatste tijd, volkomen te wijten aan tijdsgebrek en de keuze om mijn tijd aan nog interessantere projecten te besteden, blijf ik het wel leuk vinden, en dus blijf ik rustig af en toe verder posten.
En als jullie af en toe verder blijven lezen, dan kunnen we nog wel een tijdje verder gaan :-)

Blogje ',','

1 opmerking:

Anoniem zei

onder het mom van 'Beter laat dan nooit' .. proficiat met die vier jaar! Ik heb pas jouw blog ontdekt.