maandag, september 25, 2006

BV's in de politiek

Ik had me voorgenomen hier niet te veel over politiek te schrijven, omdat me dat niet zo enorm veel interesseert, en ik geen zin heb ik allerlei politieke discussies, die vaak toch nergens toe leiden. Maar nu kan ik het effe niet laten.
Betty Owczarek - de ex-slagersvrouw die zich in Big Brother ontpopte tot would be sex-bom en die nu persé in de politiek wil stappen - vanmorgen aan het werk gehoord bij Peter Van de Veire op stubru: dom blondje met dikke borsten en twee hersencellen, waarvan er één op vakantie is en de andere denkt dat ze constant een hoogst irritant giechellachje moet laten horen.Ongelooflijk. Wie dat in zijn partij wil en wie daar op stemt, moet beschaamd zijn. Ongelooflijk beschaamd.Maar als ze zo blijft verder doen, met zulke intellectuele en onderbouwde - NOT - antwoorden, dan denk ik dat het aantal stemmen behoorlijk laag gaat zijn. Tenzij ik mij heel erg vergis in de inwoners van Lier, maar ik hoop echt voor hen van niet.Er zijn al eerder BV's opgekomen en ze zijn niet allemaal even slim of even succesvol in hun politieke carriere, maar dit slaat wel alles. Enfin, ben blij dat ik niet in Lier woon, dan moet ik haar naam al niet zien staan op de kiesbrieven...
En ik weet zelfs niet voor welke partij ze opkomt, maar dat doet er zelfs niet toe...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: